10 Nacina kako ostati normalan

Kad god uzmem neki magazin u ruke da ga malo procitam ili samo nako povrsno pregledam uvijek se zaprepastim koliko strana zauzimaju razni testovi i savjeti kako,kome,cemu.

Na internetu opet ista prica samo na ekranu.

10 NACINA KAKO GA ZADOVOLJITI

10 NACINA KAKO SE RIJESITI NJEGOVE MAJKE

10 NACINA KAKO SE UDATI

ITD…..ITD…..ITD….

Ima li kakav pametniji savjet od ovih budalastina uostalom kome je to pomoglo i ko se pridrzavao ovih savjeta a uspio napraviti nesto.

Mislim ako to nije popularno nebi se onda u tolikoj mjeri prezentovalo ili mozda bi????

Pa sto onda ne postave nesto pametnije kao na primjer

KAKO SE ZAPOSLITI I ONDA POSTAVITI UZ TO PAR OGLASA U KOJIMA SE NUDE POSLOVI ALI OZBILJNO.

Sto meni treba neko reci kako da se zabavim,nadjem frajera,sta da skuham,kako da se rijesim celulita koji se uzgred receno nemoze skinuti,kako da mi sex bude super ako da ja to sama neznam pa moram citati iz magazina onda najbolje da mi vjecito iznad glave stoji da mi je non stop na raspolaganju jer u svakom momentu mi treba prirucnik jer bez toga nebi znala kako zivjeti…

Jel samo mene ovo iritira ili nas ima jos:))))

crnaljubicica
blesava kazu tako drugi hahahaha,a ja kazem za sebe veliki borac