:((((

Ponekad stvarno mrzim ovaj moj zivot u tudjini.

Samo ponekad i to onda kad me spuca nostalgija,kad se samo sjetim sta sam sve propustila za ove dvije godine.

Dvije god tako kratak period a tako dug u isto vrijeme.

Propustih sekinu maturu,propustih sve ono sto ide uz pripremu jeste da sam bar izdaleka finansirala sve ni to mi nije pomoglo da se osjecam bolje.

Propustila smi njen upis na fakultet i zavrsenu prvu godinu ljubi je seka,ali zautjehu ako sve bude po planu i programu seka stize za mjesec danai onda cu bar nesto da nadoknadim.

Za dvije god propustila sam svadbe moje dvije najbolje prijateljice i naravno radjanje njihovih prvih bebica e to nemogu vratiti.

Za koji dan propustam jos jedan najljepsi dan u zivotu mladenaca i to jos jedna vazna osoba za mene i svi me zovu kukaju dolazis li,kada,kako????

A ja,ja NEMOGU

Zivot je ponekada  takvo sranje……

crnaljubicica
blesava kazu tako drugi hahahaha,a ja kazem za sebe veliki borac